August 23, 2010

Greg Mann Jewellery- Animated Animal Brooches(3) 動物篇(3)

Well, let me get this done~~
The animals that G cut them and only used 1/4 of the whole body....

就來把這部份處理處理吧~~
這些是G分屍後只用了1/4部位的動物們....
(真的! 各位動物們你們貢獻真偉大!!!)


1.


2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Of course #8 is Princess J's favourite!!!
(Because Princess J is a Tiger~~~)
#7 is the funniest to me ^^
#5 the colours are really great yet I don't like that animal at all...
#9 I love the way it is!!!

Comments please  :)

#8 當然是公主我的最愛!!!
(因為我是老虎~~~)
最好笑的是#7 那隻豬  ^^
#5 顏色真的很讚但那動物本身我真的不喜歡....
#9 整個就是酷!!!

留言!留言!留言!
說說你的看法 :)



    

3 comments:

said...

1有可愛到。3有一點點神話風。4很無辜。7這個角度看起來一副就是討東西吃的感覺:p 8讓我想到也是老虎的我阿公XD 9那是什麼??恐龍?? 11大象國王嗎??

JM said...

HaHa~
agree with you about #3~ indeed
#4 feels a bit tricky to me, as it pretends to be innocent...
#9 是恐龍吧~
#8 確實有那麼一點點老人臉...

ah, #10 笑容感覺有一點點邪惡?

said...

我其實看不出來那有笑容耶XDD